Mainostajan pikaopas

Mainostajan pikaopas

FUN Tampere on paikallinen radiokanavasi. Kohderyhmämme on yli 25-vuotiaat tamperelaiset, jotka pitävät rock- ja popmusiikista sekä elävät ja hengittävät kaupungin elämää ja asennetta. Meitä kiinnostavat paikalliset asiat, ilmiöt, urheilu ja tapahtumat. FUN Tampereen paikallissisällöt kiinnostavat ihmisiä sekä radioaalloilla että verkossa, mikä tarjoaa mainostajalle monipuolisia mahdollisuuksia näkyvyyteen.

 

FUN Tampere lyhyesti

  • FUN Tampere on paikallinen ja joustava media, joka tavoittaa tamperelaiset kuulijat tehokkaasti joka viikko.
  • Mainosviestisi tavoittaa kuuntelijat tehokkaasti, sillä FUN Tampereen keskimääräinen kuunteluaika on 2,5 tuntia päivässä.
  • FUN Tampereen kaikki sisältö tehdään paikallisesti ja on suunnattu paikallisille kuluttajille.
  • Tehokkaiden mainoskampanjoiden lisäksi toteutamme myös asiakkaiden tarpeiden mukaan räätälöityjä muita äänimainonnan ratkaisuja ohjelmayhteistyöpaketeista paikallisiin huippupromootioihin.

 

FUN Tampereen kuuluvuusalue

FUN Tampereen kuuluvuusalue FM-taajuuksilla tavoittaa Tampereen ja ympäristökunnat sekä Ikaalisen ja Parkanon alueen noin 40-50 km säteellä Tampereelta. Nettiradion kuuntelu on vahvaa, ja sitä kautta FUN Tamperetta ja erityisesti Kiekkolähetyksiämme kuunnellaan ympäri Suomea.

Taajuutemme ovat:
Tampere 89,0
Ikaalinen 91,2
Parkano 87,8

 

FUN Tampere on paikallisen mainostajan paras kumppani

FUN Tampere tarjoaa mainostajalle monenlaisia vaihtoehtoja paikalliseen markkinointiin.

Eri vaihtoehtoja ovat:

  • Spottimainonta
  • Kilpailupromootio
  • Ohjelmayhteistyö
  • Räätälöity ohjelmayhteistyö
  • Somepromootio
  • Digimainonta
  • Ilveksen kiekkolähetykset

Lue lisää mainostajan vaihtoehdoista.

 

Miksi radiomainonta on niin tehokasta?

Radiomainonta on tehokasta monesta syystä.

SUOMALAISET RAKASTAVAT RADIOTA
Jokaisella on oma lempikanava, jonka kanssa vietetään paljon aikaa. Radio koetaan tunnemediaksi, sillä se rakentaa yksilöllisiä mielikuvia ja tempaisee kuuntelijansa mukaan tarinoihin. Radio on ystävä, johon luotetaan.

KUSTANNUSTEHOKAS MARKKINOINNIN MUOTO
Kontaktihinnaltaan radiomainonta kestää hyvin vertailua muiden medioiden kanssa. Kuuntelijat ovat kustannustehokkaasti tavoitettavissa päivän parhaaseen aikaan jopa useita kertoja päivässä. Radiomainonta ei ole tuotannoltaan kallista, mikä mahdollistaa sarjojen ja useamman version tuottamisen.

NOPEUS JA JOUSTAVUUS
Radio tavoittaa kuulijoita nopeasti. Radiomainonnan nopea aikataulu ja tuotannon joustavuus ovat radion taktisia vahvuuksia. Tarvittaessa radiokampanja käynnistyy samana päivänä päätöksestä.

TARKKA AJOITUS
Radion kautta tavoitat asiakkaat vaikkapa juuri ennen ostopäätösten tekemistä. Voit päättää missä kohtaa päivää haluat puhutella kohderyhmääsi.

RADIOMAINOKSET KUUNNELLAAN
Tehokkaan radion kaksi pääasiaa ovat riittävän tavoittavuuden saavuttaminen kohdeyleisön keskuudessa sekä viestin useampi kuulemiskerta. Radiossa kanava ei tutkitusti vaihdu mainoskatkon alkaessa. Suomalaiset ovat oppineet siihen, että mainonta on oleellinen osa kaupallisten radiokanavien ohjelmasisältöä.

LUONTEVA OSA MONIKANAVAISTA MARKKINOINTIA
Radio toimii itsenäisenä mainosvälineenä, mutta myös muiden medioiden rinnalla tehostajana ja tukena. Radiomainos ohjaa erittäin tehokkaasti kuluttajan verkkoon. Radiolla jatketaan usein tv-kampanjan vaikutusaikaa. Printtimedian yhteydessä radiomainonta saa painetun sanan elämään ja tehostaa viestin vaikutusta. Ulkomainonta ja radiomainonta yhdessä käytettynä tavoittavat hyvin autoilijoita ja viesti kohdentuu tehokkaasti.

Lähde: Radiomedia.fi

 

 

 

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.