Aamuvieras

Taija Holm kirjoitti kokemuksensa musiikkimaailmasta kirjaksi - tie huipulle on vaatinut luovuutta, kärsivällisyyttä ja uhrauksia

Taija Holm kirjoitti kokemuksensa musiikkimaailmasta kirjaksi - tie huipulle on vaatinut luovuutta, kärsivällisyyttä ja uhrauksia


Markkinointi- ja viestintäalan ammattilainen Taija Holm on kirjoittanut urastaan viihteen kentällä 16.3. ilmestyvän kirjan, Loppuunmyyty! — Musiikkibisneksen muutoksen virrassa 2000–2020 (Docendo). Maan eturivin muusikoiden ja tapahtumien markkinoinnista ja viestinnästä vastaava Holm kertoo teoksessaan alan ja sen harjoittajien merkittävästä muutoksesta sekä tarinoiden että analyysien kautta.

Kirjailija oli maanantaina FUN Tampereen haastattelussa, kuuntele tästä:

Taija Holm (s. 1977) on viihdealan pr-, tiedotus-, management- sekä kiertue- ja tapahtumatuotannon ammattilainen ja ProPromotion Oy:n perustaja. Yrityksen asiakkaita ovat mm. Eppu Normaali, Katri Helena, Popeda, Jonne Aaron, Antti Railio, JP Leppäluoto, Kyösti Mäkimattila ja Juice Originals sekä lukuisat festivaalit. Hänet on palkittu Musiikki & Median Industry Awardseissa viidesti Vuoden pr-/markkinointihenkilönä sekä valittu Tampereen kauppakamarin Matkailu- ja tapahtuma­valiokunnan jäseneksi.

Lue lisää aiheesta:

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

Voit käyttää näitä HTML tägejä ja attribuutteja:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>